Bejelentkezés, alapfogalmak

Bejelentkezés

A rendszeretek elkészültét követően e-mail formájában tájékoztatunk:

  • az adminisztrátori felület elérési címéről (https://cégnév.comnica.com),
  • illetve a belépéshez szükséges, admin jogosultsággal rendelkező felhasználó adatairól (felhasználónév, ideiglenes jelszó).

    Első bejelentkezés alkalmával az ideiglenes jelszó módosítása szükséges.

     

    1. Lépj be az adminisztrátori felületre – https:/cégnév.comnica.com
    2. add meg a felhasználóneved és az ideiglenes jelszót,
    3. kattints a  gombra,
    4. módosítsd az ideiglenes jelszót, majd kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett  gombra,
    5. jelentkezz be az új jelszóval.

    Kétfaktoros azonosítás

    A kétfaktoros azonosítás aktiválására admin, illetve supervisor szerepkörrel rendelkező felhasználók számára van lehetőség.

     

    1. Kattints a menüpontra,
    2. majd  linkre,
    3. itt aktiváld a kétfaktoros azonosítás opciót,
    4. majd kattints a gombra.

     

    A funkció aktiválást követően, a rendszerbe történő belépéshez elsőként a felhasználónév és jelszó, majd egy új ablakban egy 6 számjegyből álló kód megadása szükséges.

    A Kétfaktoros azonosítás aktiválása előtt győződj meg arról, hogy az aktív felhasználók adatlapján minden esetben rögzítésre került a felhasználó telefonszáma, mivel a belépéshez szükséges kódot erre a számra továbbítja a rendszer.

    Alapfogalmak

    Felhasználói felületek

    Adminisztrátori felület

    A Comnica CC szoftver webes felülete, “vezérlőpultja”, amin keresztül adminisztrálhatóak, követhetőek a contact center szolgáltatáshoz tartozó paraméterek, lekérhetőek kampány- és rendszerszintű kimutatások, statisztikák. Az alábbi felületek is innen érhetőek el:

    Operátori (webes) kliens

    A Comnica CC böngészőben használható híváskezelő felület. Segítségével indíthatók és fogadhatók hívások.

    Monitor

    Az adminisztrátori felületen elérhető webes monitorozó rendszer, mely segítségével nyomonkövethetőek a call center szoftverben az aktuális hívások és kampányok paraméterei.

    Ratio

    Kampányonként állítható tárcsázási erősség, mellyel a szabad operátoronként indítható hívások maximális száma adható meg. Túl nagyra állítása esetén magasabb az esélye az eldobott hívásoknak.

    Prioritás

    A párhuzamosan futó tevékenységek közül ki lehet emelni a számunkra fontosabbakat. Kampányonként és rekordonként is állítható egy prioritási érték. Kampányok esetén a kisebb prioritásúakból mindaddig nem indul új hívás, amíg a nagyobb prioritásúakban van hívható szám. Rekordoknál a nagyobb és kisebb prioritású rekordok keverednek, azonban hívószámválasztáskor a nagyobb prioritásúak nagyobb súllyal szerepelnek.

    Wallboard

    Webes felületen elérhető Wallboard segítségével az aktív hívások és operátorok állapotait lehet egyszerűen nyomon követni a call center rendszerben.

    Adatbázis

    Kampány

    Feltételek mentén leválogatott ügyféladatbázis. Építőelemei az ügyféladatokat tartalmazó adatbázis, az ügyféladatok megjelenítéséhez és lehívásához használt szkript, az ügyfelek hívására szolgáló várakozási sor(ok), illetve a hívások eredményét megjelenítő statisztikák.

    Ügyfél

    Egy adott kampányban definiált rekord. Kampánytól függően egyedi paraméterekkel (pl. lakcím, havidíj, szerződésszám) rendelkezik, amely a hívás során megjelenik a felületen.

    Rekord

    A tárcsázó által feldolgozandó adatbázis bejegyzés.

    Felhasználói jogosultságok

    Adminisztrátor

    A legmagasabb felhasználói jogosultság, minden funkcióhoz hozzáfér.

    Supervisor

    Az operátorok vezetője, aki az operátorok munkáját és a futó kampányok állapotát követi.

    Megbízó

    A kampányok megrendelője, akinek a termékei vagy szolgáltatásai értékesítésre kerülnek a hívások során.

    Operátor

    A rendszerben definiált felhasználó, aki hívásokat indíthat és fogadhat.

    Előző bejegyzés

    Rendszerkövetelmények