Tudásbázis támogatási oldal

2020. 12. 04.

Első bejelentkezés az Online Ügyfélszolgálatra

A rendszer elkészülte után, a megadott Jira kapcsolattartó email címmel lehet bejelentkezni.

(Bejelentkezéshez kattints az ‘Online Ügyfélszolgálat’ gombra.)

Mi a teendő, ha nem érkezett meg a meghívó?

Amennyiben nem érkezett meg a meghívó, úgy első bejelentkezésnél a “Forgotten your password?” gombra kattintva lehet az új, kívánt jelszót megadni, melynek az alábbi kritériumoknak kell megfelelnie:

  • Kisbetűt tartalmazzon
  • Nagybetűt tartalmazzon
  • Számot tartalmazzon
  • Minimum 8 karakter hosszú legyen

Nem áll rendelkezésre a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó.

Amennyiben nem rendelkezel a belépéshez szükséges adatokkal, úgy kérjük keress minket az alábbi elérhetőségek egyikén.

Elérhetőségeink

Ügyfélszolgálat elérhetőségek:

Telefonos elérhetőség: +36 1 255 0991

E-mail cím: support@comnica.com

Általános bejelentő vonal Hétfő – Péntek 08:00-17:00
Hibabejelentő vonal Hétfő – Péntek 08:00-20:00
Szombat 08:00-18:00

További elérhetőségek:

Finance (Pénzügy)

+36 1 255 0993

finance@comnica.com

Számlázással, egyenleggel kapcsolatos kérések, kérdések esetén.

Értékesítőink

+36 1 255 0994

sales@comnica.com

Javasoljuk, hogy a gyorsabb, hatékonyabb és követhető bejelentések érdekében elsősorban közvetlenül értékesítő kollégáinkat keresse elérhetőségeiken!

Ügyfélkapcsolat-tartóink

kam@comnica.com

Aktuális szerződéssel kapcsolatos kérések, kérdések, call center tanácsadás.

Vidra Zsolt

+36 70 529 3960

vidra.zsolt@comnica.com

Végh Rudolf

+36 70 466 8000

vegh.rudolf@comnica.com

Hiba észlelése esetén, az alábbi információk továbbítása szükséges:

Ügyfélszolgálat által feldolgozott feladattípusok

Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon belül elszámolandó

  • Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban nem elérhető
  • Kampányindítás, kampányba adatbetöltés, betöltött adat ellenőrzése
  • Adatbázis-frissítés, rekordmódosítás, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
  • Visszahívások átütemezése, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
  • Szkript létrehozása, szerkesztése, ellenőrzése
  • Hívószámkijelzés beállítása, módosítása
  • Létező, működő IVR kisebb módosítása (pl. nyitvatartási idő)
  • Érdekkörünkbe tartozó hibák felderítése, javítása
  • Hívástörténet vizsgálata

Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon kívül elszámolandó

  • Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban elérhető
  • Adattisztítás (kampányba betöltendő adat ellenőrzése és javítása)
  • Adminisztrációs felületen elérhető hívásrekordok, projektrekordok keresése, módosítása
  • Naplófájlból visszaállítás (ügyfél által végzett módosítások visszaállítása)
  • E-mail és SMS küldő beállítása és/vagy módosítása
  • Az első, díjmentes oktatáson felüli újabb oktatás
  • Hibakeresés, miután detektáltuk, hogy a hálózati kapcsolat nem megfelelő (pl. a TeamViewer használata során kiderül, hogy az operátor olyan nyilvános vagy otthoni hálózaton csatlakozik, amelyen a Comnica CC-től független forgalom is észlelhető)
  • Munkaidőn kívüli hibakeresés, amennyiben kiderül, hogy a hiba érdekkörön kívüli
  • Szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatási időszakon kívül rendelkezésre állás
  • Fülhallgató/headset beállítás

Kivétel

  • IVR beállítása vagy meglévő módosítása (ügyféllel egyeztetve, hogy keret terhére, vagy azon felül)
Egyenlegfeltöltés

Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2019. 09. 11-től cégünk bevezette a bankkártyás fizetést, így gyorsan és kényelmesen intézheti feltöltéseit. A bankkártyás fizetés felületét a Comnica rendszerébe bejelentkezve, a Számlázás menü Egyenlegfeltöltés menüpontja alatt találja, itt választhatja ki a feltölteni kívánt összeget is.

Az online fizetést követően a feltöltött összeg nettó értéke azonnal jóváírásra kerül az egyenlegén, a befizetésről pedig automatikus bizonylat készül, amelyet e-mailben küldünk el Önnek.

Amennyiben fizetéseit átutalással szeretné bonyolítani, azt természetesen továbbra is megtehetni a megszokott módon.Ha bármilyen kérdése lenne új szolgáltatásunkkal kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat, a support@comnica.com e-mail címen!

Kiválasztható a számlafeltöltéshez a megfelelő csomag, vagy megadható egy tetszőleges összeg. Tetszőleges összeg esetén a megadott összeg az ÁFA-val együtt értendő!

A rendelkezésre álló információk alapján a céghez X%-os áfakulcs hozzá van rendelve. További információ elérhető a Comnica ÁSZF-ben.

Alapértelmezetten választható csomagjaink

25 400 Ft (20 000 Ft + ÁFA)

95 250 Ft (75 000 Ft + ÁFA)

190 500 Ft (150 000 Ft + ÁFA)

381 000 Ft (300 000 Ft + ÁFA)

Milyen esetben ajánljuk

2-3 operátorral dolgozó cégeknek.

5-10 operátorral dolgozó cégeknek.

10-50 operátorral dolgozó cégeknek.

50-100 operátorral dolgozó cégeknek.

A megfelelő csomag kiválasztása után rendszerünk a Barion tranzakciós szolgáltató rendszerébe irányítja, ahol bankkártyadatait megadva véglegesítheti a tranzakciót és feltöltheti egyenlegét.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártyaadatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Ez a szolgáltatás csak Prepaid-es ügyfeleinknek elérhető.

Általános adatvédelmi rendelet (GDPR)

A GDPR rendelet miatt bevezetett funkció, mely biztosítja az ügyféladatok anonimizálását.

 Kapcsolódó Wikipedia cikk.

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet):

Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) letöltése

GDPR előírásnak megfelelő ügyfélkezelési funkció alkalmazásának menete a Comnica CC-ben

  1. Navigáljon az Adminisztrátori felületre
  2. Kattintson a Beállítások menüpontra
  3. Kattintson a GDPR kereső menüpontra
  4. Irja be a keresendő kifejezést (név, telefonszám, egyéb beazonosításhoz szükséges, meglévő adat)
  5. A keresés indítása gombra kattintva a rendszer kilistázza, hogy az adott keresési feltételeknek megfelelően, mely adatbázismezőkben talált egyezést a kampány adatbázisban, hívásokban, robinson listában.

Ebben a példában egy telefonszámra kerestünk rá.

A rendszer kategóriánként (kampány adatbázis, hívások, robinson lista) kiírja a talált egyezések számát.

Látható, hogy a keresőbe beírt telefonszám több kampányban is jelen van, valamint az adatbázis mező is listázódik, aminek a telefonszám az értéke.

A “Tovább a találatra” linkre kattintva szerkeszthetjük a rekordot a GDPR elvárásoknak megfelelően.