Comnica WEBINAR

Biztosítási termékek értékesítése SmartSMS-sel

 

Miért SmartSMS?

A SmartSMS-ben küldött biztosítási ajánlatokat akár 6-szor többen nyitják meg, mint az e-mailt. A üzenetben linket helyezhet el, és landing oldalára irányíthatja ügyfeleit. Az átkattintás aránya a 30%-ot is elérheti.

 

A SmartSMS-t használhatja közvetlen értékesítésre vagy hívások előmelegítésére.

 

 

 

telefon_mockup_bubik12
telefon_mockup_bubik12

Promóció és hívás előmelegítés

A webináron elmondjuk, hogyan tud SmartSMS-sel nagy elérésű, mégis pontos célzású promóciós kampányokat indítani, új ügyfeleket szerezni vagy a régieket újabb vásárlásra ösztönözni. Pár tízezer forintos ráfordítással milliós értékű biztosításokat értékesíthet csapatával.

 

 

Program 

Időpont: 2020. szeptember 18., szerda, 14 óra

 

14.00: Az üzenet, amit minden magyar megnyit

Ezt mondják az SMS-ről az ügyfelek a Comnica országos kutatása szerint

 

14.10: Biztosítás SmartSMS-sel, 5 lépésben

Rövid demó egy értékesítési kampány összeállításáról

 

14.20: 2,9 millió Ft értékű biztosítás, 43 ezer Ft ráfordítással

Az Aegon Budapest Centrum bemutatja első SmartSMS kampányának eredményeit

 

14.40: Kérdések és válaszok

 

Előadóink

Horváth Gergely

Horváth Gergely

Comnica üzletfejlesztési igazgató

Horváth Gergely

Peller József

Aegon BP Centrum ügyvezető igazgató

 

 

A webinar résztvevőinek az első SmartSMS kampány lebonyolításához 90 perces, ingyenes marketingtancsadást ajánlunk fel!

 

 

Regisztráljon SmartSMS webinarunkra!

Az esemény Zoom meetingen zajlik, a bejelentkező linket e-mailben küldjük.