Mindenki elérhető, csak meg kell találni hozzá a megfelelő utat. Erről szól a munkánk. Ügyfélkapcsolati és ügyfélazonosítási megoldásokat szállítunk, hogy minden cég a megfelelő platformon kommunikálhasson közönségével. A nagy autómárkáknak Video ShowRoomot fejlesztünk az online értékesítéshez, a bankoknak, biztosítóknak videós és mobilszelfis ügyfélazonosító rendszert, de a Wizz Air ügyfélszolgálatainak is mi adjuk a contact center szoftvert a hívások fogadásához. Azt szeretnénk, ha mindezek továbbfejlesztésében Te is szerepet vállalnál.
Tech buzzwords: Hyperapp, ES6+, XState, CSS Modules, WebRTC, Cypress, CI/CD, Infrastructure as Code
Amiben számítunk rád:
- Webes elérésű contact center szoftver és az ehhez kapcsolódó felületek fejlesztése és karbantartása
- Videós azonosító szoftver fejlesztése
- Saját UI component library fejlesztése
- IVR (Interactive Voice Response) szerkesztő fejlesztése
- Saját számlázó rendszerhez kapcsolódó fejlesztések
- Dokumentáció
Amit várunk tőled:
- Legalább 5 év hasonló munkakörben, vagyis komplex webalkalmazás fejlesztésben szerzett tapasztalat
- Legalább egy SPA framework ismerete
- Szemantikus HTML, moduláris CSS ismeretek
- Verziókezelők ismerete (Hg, Git)
- Tesztek írásában szerzett tapasztalat (unit, integration és end-to-end illetve ezek automatizálása)
- Hibakeresési és javítási tapasztalat
- Angol nyelvtudás (fejlesztői angol)
Örülünk, ha:
- Open source projektekben veszel részt
- Van mobil fejlesztési tapasztalatod
- Van szépérzéked, usability vénád
- Ismersz responsive / mobile-first web design technikákat
- Ismered ezeket a tool-okat: webpack, Vite, ESLint, Prettier, Jenkins, Docker, Sentry/GlitchTip
- Van belső késztetésed a szakmai fejlődésre
Nem téged keresünk, ha:
- Nem webalkalmazásokkal foglalkoztál eddig, hanem honlapokat gyártottál sorozatban
- A pályád elején jársz
Mit kínálunk?
- Jelenleg hibrid rendszerben dolgozunk: szerdánként személyesen az irodában találkozunk, a többi napon pedig a személyes preferenciákat, hatékonysági és együttműködési szempontokat figyelembe véve, egyéni döntés alapján, személyesen vagy távolról dolgozunk.
- Képzési keretet évi 250.000 Ft értékben
- Évente 5 nap tanulmányi szabadság
- Ingyenes egészségbiztosítás
- Céges telefonos flottához való csatlakozási lehetőség
- Céges poolcar, magánhasználatra is
A csapat és az iroda
Jelenleg 35-en vagyunk, kisebb csapatokban dolgozunk együtt. Hibrid rendszert alakítottunk ki, heti 1 napot vagyunk irodában (persze ennél többet is lehet), egyébként otthonról dolgozunk. Tervezetten és spontán is építünk csapatot, grill, bogrács, társas partik, teraszos bulik és ehhez hasonló programokkal igyekszünk megidézni a pre-Covid időszakot. Az irodánk egyébként Budapesten, a 11. kerületben, a Mohai úton található, egy tetőtéri helyiség sok napsütéssel és saját terasszal, “jó közlekedés mellett, mégis csendes helyen”.
Kiválasztási folyamat
Első körben elhívunk egy félig szakmai, félig HR-es beszélgetésre, ahol mindkét fél mesél magáról, hogy lássuk, egymást keressük-e. Ezen a találkozón beszélgetünk majd egy olyan munkádról, ami szerinted leginkább közelít az általunk vázolt feladatkörhöz. Amennyiben ennek a beszélgetésnek pozitív a kimenetele, akkor elhívunk egy néhány (2-3) órás online együtt dolgozásra, közös feladatmegoldásra. Tapasztalatunk szerint ez mindkét félnek meghatározó élmény, sokat segít a döntésben. Ha ez is jól sikerül, akkor pár napon belül ajánlatot adunk.
Hogyan jelentkezhetsz?
Kérjük, hogy az önéletrajzodat és a portfóliódat küldd el a beata.barta@comnica.com e-mail címre. Motivációs levélre nincs szükség 🙂