Senior frontend developer (JS)

2022.12.21.

Mindenki elérhető, csak meg kell találni hozzá a megfelelő utat. Erről szól a munkánk. Ügyfélkapcsolati és ügyfélazonosítási megoldásokat szállítunk, hogy minden cég a megfelelő platformon kommunikálhasson közönségével. A nagy autómárkáknak Video ShowRoomot fejlesztünk az online értékesítéshez, a bankoknak, biztosítóknak videós és mobilszelfis ügyfélazonosító rendszert, de a Wizz Air ügyfélszolgálatainak is mi adjuk a contact center szoftvert a hívások fogadásához. Azt szeretnénk, ha mindezek továbbfejlesztésében Te is szerepet vállalnál.

Tech buzzwords: Hyperapp, ES6+, XState, CSS Modules, WebRTC, Cypress, CI/CD, Infrastructure as Code

Amiben számítunk rád:

  • Webes elérésű contact center szoftver és az ehhez kapcsolódó felületek fejlesztése és karbantartása
  • Videós azonosító szoftver fejlesztése
  • Saját UI component library fejlesztése
  • IVR (Interactive Voice Response) szerkesztő fejlesztése
  • Saját számlázó rendszerhez kapcsolódó fejlesztések
  • Dokumentáció

Amit várunk tőled:

  • Legalább 5 év hasonló munkakörben, vagyis komplex webalkalmazás fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Legalább egy SPA framework ismerete
  • Szemantikus HTML, moduláris CSS ismeretek
  • Verziókezelők ismerete (Hg, Git)
  • Tesztek írásában szerzett tapasztalat (unit, integration és end-to-end illetve ezek automatizálása)
  • Hibakeresési és javítási tapasztalat
  • Angol nyelvtudás (fejlesztői angol)

Örülünk, ha:

  • Open source projektekben veszel részt
  • Van mobil fejlesztési tapasztalatod
  • Van szépérzéked, usability vénád
  • Ismersz responsive / mobile-first web design technikákat
  • Ismered ezeket a tool-okat: webpack, Vite, ESLint, Prettier, Jenkins, Docker, Sentry/GlitchTip
  • Van belső késztetésed a szakmai fejlődésre

Nem téged keresünk, ha:

  • Nem webalkalmazásokkal foglalkoztál eddig, hanem honlapokat gyártottál sorozatban
  • A pályád elején jársz

Mit kínálunk?

  • Jelenleg hibrid rendszerben dolgozunk: szerdánként személyesen az irodában találkozunk, a többi napon pedig a személyes preferenciákat, hatékonysági és együttműködési szempontokat figyelembe véve, egyéni döntés alapján, személyesen vagy távolról dolgozunk.
  • Képzési keretet évi 250.000 Ft értékben
  • Évente 5 nap tanulmányi szabadság
  • Ingyenes egészségbiztosítás
  • Céges telefonos flottához való csatlakozási lehetőség
  • Céges poolcar, magánhasználatra is

A csapat és az iroda

Jelenleg 35-en vagyunk, kisebb csapatokban dolgozunk együtt. Hibrid rendszert alakítottunk ki, heti 1 napot vagyunk irodában (persze ennél többet is lehet), egyébként otthonról dolgozunk. Tervezetten és spontán is építünk csapatot, grill, bogrács, társas partik, teraszos bulik és ehhez hasonló programokkal igyekszünk megidézni a pre-Covid időszakot. Az irodánk egyébként Budapesten, a 11. kerületben, a Mohai úton található, egy tetőtéri helyiség sok napsütéssel és saját terasszal, “jó közlekedés mellett, mégis csendes helyen”.

Kiválasztási folyamat

Első körben elhívunk egy félig szakmai, félig HR-es beszélgetésre, ahol mindkét fél mesél magáról, hogy lássuk, egymást keressük-e. Ezen a találkozón beszélgetünk majd egy olyan munkádról, ami szerinted leginkább közelít az általunk vázolt feladatkörhöz. Amennyiben ennek a beszélgetésnek pozitív a kimenetele, akkor elhívunk egy néhány (2-3) órás online együtt dolgozásra, közös feladatmegoldásra. Tapasztalatunk szerint ez mindkét félnek meghatározó élmény, sokat segít a döntésben. Ha ez is jól sikerül, akkor pár napon belül ajánlatot adunk.

Hogyan jelentkezhetsz?

Kérjük, hogy az önéletrajzodat és a portfóliódat küldd el a beata.barta@comnica.com e-mail címre. Motivációs levélre nincs szükség 🙂