A Comnica ügyfélkapcsolati megoldásokat fejleszt, hogy minden cég azon a platformon kommunikálhasson ügyfeleivel, amelyiken azok is szívesen szóba állnak velük. A nagy ügyfélszolgálatoknak felhő alapú, virtuális contact centert szállítunk, a bankoknak, biztosítóknak videóhívós értékesítési rendszert, a vállalkozásoknak SmartSMS-t, nemrég pedig belevágtunk a chat és üzleti mobilalkalmazás fejlesztésbe. A megoldásainkra nem csatornaként tekintünk, hanem olyan eszközként, amit mindenkinek élvezet használni.
Mit kell fejleszteni?
A cég belső pénzügyi rendszerének fejlesztésére keresünk Ruby on Rails fejlesztőt. Ez a belső üzleti szoftver sokkal több, mint egy számlázó szoftver, mert ebben tartjuk nyilván és követjük le az összes pénzügyi tranzakciónkat. Itt kezeljük a költséghelyeket, adminisztráljuk a kimenő és bejövő számlákat, ebben kezeljük a kintlévőségeinket, itt tartjuk nyilván a tartozásokat, itt tároljuk a banki tranzakciókat, stb. Jelenlegi verzió: 5.2.4. Ez az alkalmazás 2009 óta működik és azóta is új funkciókkal bővítjük a felmerülő igények mentén, illetve a Rails 5.2 verzióról egyszer szeretnénk 6.0-ra átállni.
Épül egy saját CRM is, amiben a partnereinkkel kapcsolatos összes információt tároljuk majd. Itt kezeljük az általuk igénybevett szolgáltatásokat, az árlistákat, a történetüket, a velük való kommunikációt, stb. Ebben az alkalmazásban terveink szerint lesz egy beépített automata számlázó, és több statisztikai felület a pénzügyi kimutatásainkhoz.
A CRM főbb funkcionalitásai készen vannak, nagyobb feladat még a frontend fejlesztése és annak a kiszolgálása. Ez a két alkalmazás elsősorban a pénzügyi és a telco csapat informatikai támogatását biztosítja.
Feladatok:
- részvétel az architekturális tervezésben
- új funkciók fejlesztése, tesztelése (pl: szám analizátor, szolgáltató alapú számlázás, egy központi partner adatbázis kialakítása)
- számlázás támogatása
- hibák javítása, dokumentálás
A feladatok egy PO-PM csapattól jönnek, így nem neked kell kitalálni, hogy mit kell számlázó és CRM szoftveren fejleszteni, de a megoldásokat te szállítod. A szoftvert használó csapatokkal viszont direkt kommunikáció van a PM bevonásával, így nem torzulnak az információk.
Amitől izgalmas
- mindkét alkalmazás rendkívül összetett rendszer, számtalan funkcióval és interface-szel más programok és szolgáltatások felé
- mindkét alkalmazás egyedi, testreszabott
- sok mindent kell kitalálni, hiszen a CRM “from scratch” készül és architekturális szinten kell belefolyni már a kezdetektől
Téged várunk, ha:
- Van néhány éves fejlesztői tapasztalatod Ruby on Rails-ben (5.X, még jobb, ha foglalkoztál már 6.0-val)
- Dolgoztál már komplex funkcionalitással rendelkező alkalmazáson, ami sok más egyéb felülethez is kapcsolódik
- Nem csak fejlesztettél, de volt részed architekturális tervezésben is
- Jól jön némi PostgreSQL tapasztalat, mert sok mindent kell SQL-ben optimalizálni
- Előny, ha van GO tapasztalatod is
A csapat és az iroda
Jelenleg 35-en vagyunk. Alapjáraton szeretünk bent lenni az irodában, de március óta mindannyiunk biztonsága érdekében többségében otthonról dolgozunk. Szerveztünk online “találkozókat”, csapatot is építettünk így. Az irodánk egyébként Budapesten, a 11. kerületben, a Mohai úton található, egy tetőtéri helyiség sok napsütéssel és saját terasszal, “jó közlekedés mellett, mégis csendes helyen”.
Kiválasztási folyamat
Első körben lesz egy félig szakmai, félig HR-es beszélgetés, ahol mindkét fél mesél magáról, hogy lássuk, egymást keressük-e. Amennyiben ennek a beszélgetésnek pozitív a kimenetele, akkor a következő lépés egy 2-3 órás közös online feladatmegoldás/együtt gondolkodás. Tapasztalatunk szerint ez mindkét félnek meghatározó élmény, sokat segít a döntésben. Ha ez is jól sikerül, akkor pár napon belül ajánlatot adunk.
Hogyan jelentkezhetsz?
Kérjük, hogy az önéletrajzodat küldd el a bernadett.papai@comnica.com e-mail címre és pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.