IT support munkatárs

2021. 04. 07.

Mindenki elérhető, csak meg kell találni hozzá a megfelelő utat. Erről szól munkánk: ügyfélkapcsolati megoldásokat fejlesztünk, hogy minden cég azon a platformon kommunikálhasson ügyfeleivel, amelyiken azok is szívesen szóba állnak velük. A nagy ügyfélszolgálatoknak felhő alapú, virtuális contact centert szállítunk, a bankoknak, biztosítóknak videóhívós értékesítési rendszert, a vállalkozásoknak SmartSMS-t, nemrég pedig belevágtunk a chat és üzleti mobilalkalmazás fejlesztésbe. A megoldásainkra nem csatornaként tekintünk, hanem olyan eszközként, amit mindenkinek élvezet használni.

Az alkalmazásainkat támogató IT support munkatársak technikai oldalról segítik azokat az ügyfélszolgálatosokat, akik kapcsolatban állnak a megbízó cég ügyfeleivel. Emellett azokat a supervisor-okat támogatják, akik kampányokat indítanak, riportokat készítenek és ellenőrzik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak megfelelő minőségben végezzék munkájukat. 

Ezekre a feladatokra számíthatsz: 

  • Adatbázis lekérdezések írása
  • Adatok betöltése és adattisztítás Excelben
  • Telefonközponti információk elemzése
  • Az általunk biztosított szoftverek működését leíró adatbázis táblainformációk értelmezése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, kérdések megválaszolása, problémák megoldása

Téged várunk, ha: 

  • Van IT területen szerzett tapasztalatod (ügyfélszolgálat, helpdesk)
  • Vannak alapvető linux felhasználói ismereteid (nem idegen a parancssoros felület)
  • Tudsz egyszerű SQL lekérdezéseket írni
  • Haladó vagy Excelben (általános szűrések, adattisztítás)
  • Türelmes vagy, tudsz és szeretsz emberekkel beszélni, érthetően magyarázol
  • Szeretsz és tudsz csapatban dolgozni, mersz kérdezni, szívesen segítesz
  • Angolul szóban és írásban is magabiztosan kommunikálsz (külföldi ügyfeleink is vannak)

Örülünk, ha:

  • Dolgoztál call centerben bármilyen pozícióban, ismered a működését
  • Rendelkezel Asterisk és/vagy telefonos és/vagy VoIP ismeretekkel (protokollok, architektúrák, eszközök)
  • Ismered a Jirat vagy más projektkövető rendszert

Ezt kínáljuk:

  • Jelenleg távolról dolgozunk, hogy senkit ne tegyünk ki fölösleges veszélynek. A vírushelyzet után pedig egyfajta hibrid rendszert szeretnénk üzemeltetni a home office javára.
  • Képzési keretet évi 250.000 Ft értékben
  • Évente 5 nap tanulmányi szabadság
  • Teljesítmény alapú bónusz
  • Ingyenes egészségbiztosítás
  • Céges telefonos flottához való csatlakozási lehetőség
  • Céges poolcar, magánhasználatra is

A csapat és az iroda

Jelenleg 35-en vagyunk. Alapjáraton szeretünk bent lenni az irodában, de tavaly március óta mindannyiunk biztonsága érdekében többségében otthonról dolgozunk. Szerveztünk online “találkozókat”, csapatot is építettünk így. Az irodánk egyébként Budapesten, a 11. kerületben, a Mohai úton található, egy tetőtéri helyiség sok napsütéssel és saját terasszal, “jó közlekedés mellett, mégis csendes helyen”.

Kiválasztási folyamat

1. Online interjú, amin te is mesélsz magadról és mi is mesélünk magunkról

2.  Otthoni, 15 kérdésból álló teszt

3. Online interjú az ügyfélszolgálati csapat vezetőjével

Hogyan jelentkezhetsz?

Várjuk angol nyelvű önéletrajzod a bernadett.papai@comnica.com e-mail címre. A beérkezéstől számított néhány napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.