Több száz vállalatnak
„Régi vágyunk volt az online számlanyitás elindítása, a Comnica ID pedig gyors és hatékony eszköznek bizonyult az eléréséhez. Köszönöm a Comnica profi csapatának, hogy a projekt ilyen rövid idő alatt és ilyen magas minőségben megvalósulhatott.”
„A Comnica rendszerével központilag vezérelhetjük az értékesítési hálózatunk 24 partnerénél végzett call centeres tevékenységet. Eredményeikről külön-külön és összesítve is tudunk riportokat készíteni, és a minőségbiztosítási munkát is központilag irányíthatjuk.”
„A Comnica call center rendszere ügyfélszolgálati célokra tökéletes választás. Rugalmas, jól adaptálható, komplex megoldás, ami progresszívan fejleszthető funkciók tárházát biztosítja. A nap 24 órájában elérhetőnek kell lennünk, 99,9%-os rendelkezésre állás mellett, amit a cég minden évben felülteljesít.”
„Amióta a Comnica call center megoldását használjuk, az ügyfélszolgálatunk minden szempontból olajozottabban működik. Az okos menüválasztóval sikerült jelentősen lecsökkentenünk a call centerünk terhelését, a statisztikák pedig pontos képet adtak a továbbfejlesztendő területekről. A rendszer tökéletesen szolgálja ki a többnyelvű működést.”
„Partnerünk 2015 óta biztosít számunkra hívásvégződtetést és hívószám szolgáltatásokat Magyarországon. Kiváló minőségű szolgáltatást nyújtanak, biztos technológiai háttérrel, professzionális hozzáállással és erős ügyféltámogatással. A jövőben mobil, felhő és hangalapú megoldásaink nemzetközi elterjesztésében is nagy bizalommal támaszkodnánk tudásukra.”
„A telekommunikációban nap mint nap kemény feladatokkal szembesül az ember, de ha olyan partnere van, mint a Comnica, sokkal könnyebben veszi az akadályokat. A legnagyobb értéket szolgáltatásuk technikai színvonala és nyitott üzleti szemléletük jelenti számunkra. Mindig számíthatunk a támogatásukra, így mi magunk is rugalmasabban tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket. Mindent köszönünk a csapatnak!”