Comnica Contact Center

Webes elérésű call és contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára

Telefon, videóhívás, e-mail és SMS egy rendszerből, chat integrációval. Egyszerű ügyfélkapcsolati megoldás a felhőből. Bárhonnan elérhető, gyorsan beüzemelhető, home office-ból is használható. 0-24 órás rendelkezésre állás, készséges, azonnal reagáló support csapat. Nem funkciókat adunk: megoldást szállítunk.

Ügyfélszolgálati munkához

Telesales kampányokhoz

Telefonos és SMS-es elégedettségméréshez

Hiteltanácsadáshoz

Biztosításértékesítéshez

Telebanki ügyintézéshez

Követeléskezeléshez

Ügyfeleink mondták

1

Szólítsa meg ügyfeleit több csatornán

Telefonon, videóhívással, emailen és SMS-ben is kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

A megkeresések kezeléséhez és az ügyfélszerző kampányokhoz is megtalálja a legjobb csatornát. Bejövő és kimenő telefonok, AI alapú robothívás, tömeges vagy időzített SMS és emailküldés, SmartSMS kampányok, videóhívás ügyfélazonosításhoz. A rendszer a népszerű chat és chatbot alkalmazásokkal is integrálható.

Demót kérek
2

Mesterséges intelligencia alapú virtuális ügyintéző

Tehermentesítse operátorait, gyorsítsa fel kampányait!

Nem minden beszélgetéshez kell operátor. A rutinszerű kérdéseket a mestreséges intelligencia is meg tudja válaszolni ügyfeleinek, kimenő, telesales hívások esetében pedig adatgyűjtő, előszűrő kérdéseket is rábízhat. A Comnica virtuális ügyintézője előre paraméterezhetző forgatókönyvekkel dolgozik, melyet igényei szerint segítünk elkészíteni és betanítani neki.

Demót kérek
3

Kontroll és minőségellenőrzés

Valós időben, 100% hangrögzítés mellett.

A rendszerben élőben követheti az operátorok munkáját, láthatja a várakozó ügyfeleket és a futó kampányok alakulását. A supervisor a beszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, majd azonnal értékelheti is őket. A rendszer mindent rögzít, a felvételeket bármikor visszakeresheti, letöltheti, hanghullám vizualizáció segítségével elemezheti.

Demót kérek
contact center kontroll és minőségellenőrzés

Comnica SalesPro

Hogy jobban pörögjenek a telefonos kampányok

Értékesítéstámogató szolgáltatások profiknak – csomagban vagy külön-külön. Több kimenő hívás ugyanannyi idő alatt: adatbázis tisztítással. Hívószámkijelzés és védelem a letiltások ellen: spam akadálymentesítéssel. Tárcsázó app mobilra, az üzletkötői munka menedzselésére: contact centerbe épített Comnica Dialer alkalmazással.

4

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat néhány egyszerű mozdulattal e-mailben is továbbíthatja.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
Még több
contact center riport
5
contact center okos híváskezelés

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

A bejövő és kimenő hívásokat az operátorok egyidejűleg is kezelhetik. Az intelligens tárcsázó mindig az éppen szabad és az ügyben kompetens operátorhoz irányítja a hangmenüben várakozó ügyfelet. Kimenő, telesales kampányoknál előnézeti, progresszív és prediktív tárcsázást választhat. A Click to callt használva az ügyfél egyetlen kattintással kezdeményezheti a hívások indítását.

Demót kérek
6

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
Még több
contact center távközlési szolgáltatások
7
személyre szabható ivr

Gyors ügyfélnavigáció személyre szabható IVR-ral

A bejövő hívások sorsa a hangmenüben dől el…

Ha rosszul van beállítva, értékes ügyfeleket veszíthet, és operátoraira is többletmunka hárul. Az IVR menü kialakítását megoldhatja házon belül, vagy kiszervezheti nekünk. A nyitvatartási idők és visszahívási parancsok beállítását is megoldjuk Ön helyett. Az automatikus hangbemondásokat elég csak begépelnie, és text-to-speech megoldásunk rögtön beszéddé alakítja át őket.

Demót kérek
8

Virtuális telefonközpont

Ha a contact center sok, válassza felhő alapú telefonközpontunkat.

A webes irányítópulton cége teljes telefonos kommunikációját felügyelheti, bejövő hívásait bárhonnan kezelheti. A mellékek mobilszámok is lehetnek, így akár több telephelyre is tudjuk biztosítani a kapcsolatot, egy központtal. A rendszert személyre szabva adjuk át, a komplexebb beállításokat elvégezzük mi.

  • Számkijezlés kimenő hívásnál
  • Várakozási idő módosítás
  • Integrációs lehetőségek adatcseréhez és rögzítéshez
  • Minden hívás visszakövethető
Még több
felhő alapú telefonközpont

Büdzsébarát díjszabás

Ügyfélszolgálati munka és ügyfélkapcsolat-építés, pluszköltségek nélkül. Használat alapú díjfizetés, korlátlan számú operátorral. A supervisorok és ügyfélszolgálati menedzserek ingyen használhatják a rendszert!

Demót kérek
comnica contact center

Kérjen díjmentes bemutatót!

Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!