Comnica

ClientManager

Automatizált ügyfélkezelés telefonon, emailen, SMS-ben

A Comnica ClientManager egy webes elérésű mini contact center, mellyel megtervezheti és automatizálhatja az ügyfélkommunikáció minden egyes lépését. Rögtön az első kapcsolatfelvételtől ügyfele teljes elköteleződéséig.

Üzletileg mérhető

eredmények

clima-eredmenyek-pipe-2

Stabilan növekvő ügyfélkör

clima-eredmenyek-pipe-2

Csökkenő lemorzsolódás

clima-eredmenyek-pipe-2

Jelentős költségmegtakarítás

Ügyfélkezelés és

ügyfélkommunikáció

egy rendszerben

Hogyan segít a ClientManager?

  • Számon tartja az ügyfelektől érkező megkereséseket és a nem fogadott hívásokat.
  • Automatikus emlékeztető SMS-t vagy emailt küld nekik az Ön által meghatározott időpontokban.
  • Minden telefonos és egyéb kontaktushoz előre bekészített szövegsablonokat ajánl.
  • Visszajelzést kér ügyfeleitől, megméri elégedettségüket, és gyorsan áttekinthető riportokban mutatja az eredményt.
  • A kapcsolattartás minden csatornáját egyetlen, könnyen áttekinthető rendszerből biztosítja.

A megoldás része a Comnica SmartSMS, melybe kattintható linket helyezhet, hogy weboldalára irányíthassa ügyfeleit

A szoftver úgy dolgozik, mint egy ügyes, megbízható asszisztens, aki kizárólag ügyfeleire figyel, és egyszerre több száz telefonnal, emaillel, SMS-sel is megbirkózik. A Comnica ClientManagert használhatja:

  • ügyfélszolgálati munkára
  • panaszkezelésre
  • ügyfélmegtartásra
  • ügyfélszerzésre
  • termék- és szolgáltatáspromócióra
  • értékesítés támogatásra
  • piackutatásra
  • emlékeztetők küldésére
  • ügyfélelégedettség-mérésre
  • ügyfélélmény fejlesztésre

Ügyfélkezelés

mindig a leghatékonyabb csatornán

Az ügyfele visszahívásra vár!
Ügyfele munkaidőn kívül hívta?
Másnap automatikus figyelmeztetés érkezik.
Küldjön neki egy emailt az elhangzottakról!
Megtörtént a beszélgetés?
A rendszer jelez, hogy küldjön emlékeztetőt.
Az emailt nem nyitották meg, mehet gyorsan egy SmartSMS!
Vajon el is olvasta az emailt?
A rendszer pár nap múlva szól, hogy ellenőrizze a megnyitást.
Siker! Zárja le az ügyet.
Célba ért a SmartSMS?
A rendszer megmutatja, hogy ügyfele átkattintott-e. Az ügy lezárása már közel van.
Kérjen értékelést egy SmartSMS-be csomagolt kérdőívvel!
Szeretné tudni, ügyfele mennyire volt elégedett az ügyintézéssel?
Egy utolsó SmartSMS-sel kiderítheti.

Feltérképezzük

ügyfélkapcsolatait

Egy vállalkozásnak nap mint nap ügyfélkontaktusok százai, ezrei között kell rendet vágnia. Ha a ClientManagert választja, részletes elemzést adunk jelenlegi ügyfélfolyamatairól, és újratervezzük ügyféltérképét. Így pontosan látni fogja, hogyan kísérheti ügyfeleit kézen fogva az ötcsillagos értékeléshez vezető úton.

Az ügyféltérképet digitális és nyomtatható formában is rendelkezésre bocsátjuk, hogy az ügyfélkezelésben érintett összes kollégájával megoszthassa.

Elégedettségmérés

mobilon

Az ügyfelek többsége csak akkor hajlandó visszajelzést adni a szolgáltatásokról, ha ehhez kényelmes, kézre álló megoldást kap.

A ClientManagerrel előre megadott sablonokból szerkesztheti meg saját, mobilra optimalizált ügyfélelégedettségi kérdőívét. Az eredményeket könnyen áttekinthető statisztikákon és grafikonokon elemezheti ki.

Comnica ClientManager

csomagok

Funkciók

Részletek

Enterprise

Enterprise

Enterprise

Ügyfélfolyamat tervezés

Interakciók megtervezése, beállított és egyedi szövegsablonok szerkesztése

Automatizált és ütemezett hívások

Időzíthető kimenő hívások, egyedi visszahívások kezelése

Kézi hívás kezelés

Manuálisan, egyenként bonyolítható telefonhívások

Telefonos menürendszer

Okos IVR, előre programozott útvonalakkal

Hívás rögzítés

100%-os hívásrögzítés, 3 hónapig díjtalan hangfájltárolással

Adatbázis kezelés

Drag&drop adatbáziskezelés, importálás és exportálás – többféle adatforrásból

Adminisztrátori felület

Adminisztrátori hozzáférés a teljes rendszerhez

Automata visszahívás indítás

Előre beállítható visszahívás indítás, ügyfélszolgálati túlterheltség esetére

Prediktív hívás indítás

Nagy hatékonyságú kimenő hívások, kicsörgési időveszteség nélkül – a sikeres beszélgetések száma megduplázható

Automatizált és ütemezett üzenetküldések

Email és SMS küldés személyre szabható sablonokból

Adattárolás

Email, SMS, hangfájl, video fájl tárolás 3 hónapig díjtalanul

Ügyféltérkép

Részletes ügyféltérkép készítés, digitális formában (opcionális extra szolgáltatás)

Felhasználók

Felhasználói hozzáférés a teljes rendszerhez: rendszer beállítások, riportok készítése, egyenleg kezelés, felhasználók kezelése

1

1

1

Operátorok

Hozzáférés az ügyfélszolgálatos / operátor számára kialakított felülethez

2

3

4

Telefonszámok

Saját telefonszám-használat Magyarországon

(Igény esetén további belföldi és nemzetközi telefonszámokat tudunk biztosítani)

1

2

2

Szakértőink személyre szabott konzultációval segítenek Önnek, hogy a ClientManagerrel automatizált ügyfélfolyamatokat üzleti igényeinek megfelelően használhassa ki. A lenti űrlap kitöltésével máris megteheti az első lépést a hatékonyabb ügyfélkezelés felé.

Kérje ajánlatunkat!

Munkatársunk hamarosan felkeresi Önt.

A gomb megnyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy üzleti ajánlatunkkal megkeressük.

A feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy az iparággal vagy cégünkkel kapcsolatos újdonságokról rendszeres hírlevelet vagy szakmai anyagokat küldjünk Önnek e-mailben. Ezekről a küldeményekről bármikor leiratkozhat. Itt megadott adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.