Ügyfélszolgálat és távértékesítés home office-ból: 8 pontban a technikai és biztonsági feltételekről

 

Az ügyfélszolgálatosok távmunkába állítása sokkal inkább szemléletváltást jelent, semmint drámai változtatásokat a cég megszokott működésben. Egy webes elérésű contact center rendszer bevezetésével akár 4-5 nap alatt home office-ba költöztethető az egész csapat.

 

Mindehhez persze gondoskodni kell az alapvető infrastruktúráról, néhány technikai eszközről és a megfelelő biztonságról. 8 pontban összefoglaltuk, mire lesz szüksége ügyfélszolgálatosainak és telefonos értékesítőinek az otthoni munka megkezdéshez.

 

Ha szeretné letölteni részletes útmutatónkat, és hasonló szakmai érdekességekről értesülni a jövőben, kérjük, töltse ki űrlapunkat.

Adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.