Comnica Contact Center

Webes elérésű contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára

Telefon, videóhívás, e-mail és SMS egy rendszerből, chat integrációval. Egyszerű ügyfélkapcsolati megoldás a felhőből. Bárhonnan elérhető, gyorsan beüzemelhető, home office-ból is használható. 0-24 órás rendelkezésre állás, készséges, azonnal reagáló support csapat. Nem funkciókat adunk: megoldást szállítunk.

Ügyfélszolgálati munka

Telesales kampányok

Telefonközponti funkciók

Elégedettségmérés

Állományvédelem

Hiteltanácsadás

Biztosításértékesítés

Telebanki ügyintézés

Követeléskezelés

Comnica Contact Center

Ügyfélszolgálati munka és ügyfélkapcsolatépítés, maximális biztonság mellett, GDPR megfeleléssel. Használat alapú díjfizetés, korlátlan számú operátorral. A supervisorok és ügyfélszolgálati menedzserek ingyen használhatják a rendszert!

Demót kérek
1

Szólítsa meg ügyfeleit több csatornán

Telefonon, videóhívással, emailen és SMS-ben is kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

A megkeresések kezeléséhez és az ügyfélszerző kampányokhoz is megtalálja a legjobb csatornát. Bejövő és kimenő telefonok, AI alapú robothívás, tömeges vagy időzített SMS és emailküldés, SmartSMS kampányok, videóhívás ügyfélazonosításhoz. A rendszer a népszerű chat és chatbot alkalmazásokkal is integrálható.

2

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

Az intelligens tárcsázóval villámgyorsan létrejön a kapcsolat. Kimenő és bejövő hívásait egyidejűleg is kezelheti, telesales kampányoknál előnézeti, progresszív és prediktív tárcsázást is választhat. A Click to callt használva az operátor egyetlen kattintással kezdeményezheti a hívások indítását.

3

Kontroll és minőségellenőrzés

Valós időben, 100% hangrögzítés mellett.

A rendszeren keresztül élőben követheti az operátorok munkáját és az éppen futó kampányok, célszámok alakulását. A telefonbeszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, az operátorokkal chaten is kapcsolatba léphet. A hangfelvételek később is pillanatok alatt visszakereshetők.

  • Operátori tevékenységek részletes naplózása
  • Projektenként állítható tárcsázó paraméterek
  • Várakozó ügyfelek és operátorok követése
Még több

Comnica SalesPro

Hogy jobban pörögjenek a telefonos kampányok

Értékesítés támogató szolgáltatások profiknak. Adatbázis tisztítás: a halott számokat kiszűrjük, így több kimenő hívást bonyolíthat ugyanannyi idő alatt. Spam akadálymentesítés: segítünk, hogy hívószámai ne akadjanak fent a spamszűrő alkalmazásokon. Tárcsázó app mobilra: contact centerbe épített Comnica Dialer alkalmazásunkkal távolról menedzselheti üzletkötői munkáját.

4

Távmunkában is könnyen elérhető

Az operátorok, folyamatos felügyelet mellett, home office-ból is bejelentkezhetnek a programba.

A Comnica Contact Center operátori felülete telepítés nélkül, egyetlen kattintással elindítható. A munka megkezdéséhez csak megbízható internet kapcsolatra, egy munkaállomásra és egy kényelmes headsetre van szükség.

  • Moduláris felépítés, egyszerű funkcióválasztással
  • Testre szabható ügyféladat megjelenítés
  • Hívási soronként állítható szkriptek, terminációk és operátori állapotok
  • Napi és összesített teljesítmény visszajelzés
  • Windows és Linux alól is futtatható multiplatform megoldás
Még több
5

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat egyetlen kattintással e-mailben is továbbíthatjuk.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
Még több
6

Adatvédelem és biztonság

A Comnica CC-ben nagyvállalati szintű védelmi eljárásokat alkalmazunk.

A beszélgetések titkosított adatkapcsolat mellett zajlanak, a hangfájlokat és az ügyféladatokat a legszigorúbb technológiai protokollok szerint tároljuk. Felhő infrastruktúránk eszközei egymástól elkülönítve, a három legbizton-ságosabb szerverparkban helyezkednek el, az adatállomány egyszerre több helyről is elérhető.  Ügyfeleink adatait a GDPR előírásai szerint kezeljük.

  • Georedundáns védelem a fizikai eszközhibákkal és hálózati kimaradásokkal szemben
  • Titkosított adattárolás
  • Több szintű jogosultsági rendszer és autentikáció
  • Adatvédelmi naplózás lehetősége
Még több
7

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
Még több

Ügyfeleink mondták

Client story

Call center fejlesztések az Aegon Biztosítónál, GDPR biztosan

A biztosító több mint 300 ügyfélkapcsolati munkatársa a Comnica rendszerén keresztül bonyolítja ügyfélszerző és -megtartó telefonjait. A vállaltnak CRM-mel integrált híváskezelőt és a teljes ügyfélkapcsolati munkát felügyelő központi modult szállítottunk.

Kérjen díjmentes bemutatót!

Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!